Nuffnang

Followers

Monday, May 20, 2013

Aksi cucuh rokok yang paling menipu abad ini!!

video

Sivaji!!! THE BOSS!!!!!!

8 comments :

  1. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. nama pon dah sivaji, sendiri mau ingat la der

    ReplyDelete
  3. agak2 nyew da berapew banya peluru dy membazir eak....pemetik api beribu gaya bermacam cara...p gune pistol...taukew peluru pon ley bankrap

    ReplyDelete
  4. Saya mintak maaf ya... itu lah org kita tak ada sifat kreative langsung.. nak megata dan nak kondem sja... try to open your mine plsss.... dia buat tu sekadar hiburan dan membuat kelainan.. dan membuatkan penonton terhibur x salahkan???... lihat lah film mereka dah kemana skrg ni berbanding dgn film kita... janji aksi tu best dan terhibur... ini tidak aksi film Malasia yg paling menakutkan ialah Menangis, putus cinta, jadi kaya, jadi miskin, merajuk, megata kat org, hantu, nak beranaklah, culiklah... tengok film hidustan dan hindu ada cinta ada action, ada miskin ada cinta ada action, ada kaya ada cinta ada action.. itu yg kita mahu terhibur apa... tolong fikir ya org Malaysia...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis